tisdag 27 mars 2012

aj så in i helvete!!!!

Det går inte snabbt det här mina vänner, sorry för det!! jag bloggar när det finns tid och lust. Ni får hålla till godo med det. Jag vet bara att jag inte kommer lägga ner bloggen. Det skulle jag inte kunna.


Jag har varit hemma med en sjuk Alexander sen förra veckan. Samt jobbat och vabbat om vartannat. Jag var riktigt klantig som pratade med (finaste) Hanna i mobilen, trött som få och när jag skulle ta bort sminket så använder jag nail polish remover istället för ansiktsvatten. Jag är genomförkyld och täppt i näsan varav jag inte känner den starka lukten. Jag känner bara att det känns jävligt strävt och att ögonen börjar svida rejält. Jag inser vad jag gjort och skriker rätt ut. Hanna blev livrädd i andra ändan. Men det gick bra iallafall. Tack o lov! Synd bara att jag började med att smeta in i ögonen först :) Jaja no worries!


helgen har varit lugn. I söndags var vi på kalas hos Lova som blir 7 år i dagarna. Catharina fyllde 40 i går så nu är det mycket och snart snart snart blir vår lille plutt 5 år!!! STORA KILLEN!!!!!! Mammas prins!!!!


Idag skippade vi overallen och hade endast vindbyxor och jacka på. Skön känsla att slippa alla vinterkläder!! Jag skulle vilja ha en ny vårjacka. Hittade en jättefin svart men vill man ha svart nu??? Min Goose är mörkt marinblå och det känns lite kaka på kaka med en mörk vårjacka. Förra året såg jag en supersöt rosa jacka. Den skulle jag gärna vilja ha nu. Man vill ju ha lite färg...Hanna kommer till mej o hälsar på i april så kanske man hittar nåt fint då? Fast vad ska jag ha tills dess?? Är så trött på de jackor jag redan har. Vill ha nytt!!!


Idag skulle det bli 14 grader ute. Hur skönt är inte det??? Blir nog att vi går o köper oss en glass sen.


Älskar att våren e här nu....


KRAM PÅ ER!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar