tisdag 20 mars 2012

Lite allt o inget :)

Min baby Här kommer en bild på världens bästa lilla skrot. Han har blivit så stor nu. Vart tog min lille plutt vägen egentligen??? Helgen gick bra att jobba. Bara man har tagit sej igenom fredagen så går det ganska så bra. På måndagen (igår) kändes det som om jag skulle kunna dra till med ytterligare en natt. Fast det var nog bara i tanken :) Idag har vi varit på utvecklingssamtal på dagis, vilket gick jättebra. Sebbe åkte till jobbet och jag gick hem o ska vila för jag är fortf grymt förkyld. Idag snöade det, likaså igår...wtf!!! Men tur att det inte ligger kvar. Nu vet man att våren snart e här för att stanna. För ett tag sen köpte jag en jeansjacka. Perfa att ha till sommaren. Den är mellanblå och midjekort. Har en tygblomma som man egentligen ska ha i håret men den kan man fästa på jackan uppe vid bröstet så blir det lite mer feminint. Jag älskar att blanda sött med tufft. Blommig klänning till Converse. Jag vill nu ha ett par vita låga Con. Har redan ett par höga men tänkte att det är snyggt med låga vita nu när det blir vår. Tänk vad mycket man vill ha :). Har små fötter så kan nog få tag i ett par 35:or på barnavdelningen :) Ska också kolla om träningssneakers. Jag fortsätter med mina powerwalks som vanligt. Det är så avkopplande. Jag äter inte så mycket godis, kanske nån gång i månaden högst. Fredagsmyset är obligatoriskt såklart men sen e jag ganska nöjd. B&J däremot, fuck!! Helt beroende. Måste ha ett fullt paket i frysen jämt. Inte säkert att jag äter det men bara vetskapen om att det finns där :) Skittöntigt! Jag vet...


Nu ska jag fixa lite lunch och sen vila. Försöker bättra mej att blogga, hoppas ni har överseende med om det tar lite tid mellan. För jag lovar att jag kommer in när ni minst anar det!


Puss och Kram

2 kommentarer:

  1. Åh vad stor sasha blivit!!! Det bara får inte gå så här lång tid!! Kan vi inte planera in en helg snart? Antingen att vi kommer upp, ni ner eller ses i Kalmar? Please! :) pussssss på Er

    SvaraRadera
  2. Va stor han har blivit! Tiden springer iväg! Saknar dig! Kram

    SvaraRadera