lördag 10 mars 2012

ÄÄÄNNTTLLLIIIIGGEEEENNNN

Vad har hänt egentligen???? Har inte bloggat sen Alla hjärtans dag typ...känns ju lite märkligt men det har inte funnits någon lust helt enkelt. Har varit mycket nu med sjukdomar som avlöst varandra och jobb. Ett tag tänkte jag till och med lägga ner bloggen eller iallafall pausa den, men nu känner jag att jag absolut inte vill det. Jag har ju bloggat så länge nu och det är ju som en dagbok för mej det här. Jag tänker inte uppdatera om allt som hänt för det är för mycket utan jag tar vid här och nu.




Idag är det lördag och Sebbe är just nu och spelar fotbollsmatch. Jag och Alexander är hemma och tvättar och donar. Blir nog en promenad sen. Snön är borta och det är så underbart!!! Nu vill man bara ha vår och sol på näsan.




Jag vill tacka 3 personer offentligt här på bloggen. Vad sjutton hade jag gjort utan Hanna J, Kiril och Emilia?? Mina finaste vännerhjärtan!!!!!! Tack för att ni finns och jag är så glad att ha er i mitt liv. För att ni hör av er om stort och smått, för att jag vet att ni alltid finns. Nu ska ni läsare inte tro att det har hänt något för det har det inte men på senaste tiden så har dessa 3 personer funnits på ett sätt som jag inte kan beskriva...TACK!!!!!!! Jag älskar er från djupet av mitt hjärta!




Nu är det dags för lite mer bestyr och sen en härlig familjelördag med mina underbara killar. Mitt guld! . Ha en underbar dag alla fina!!




Puss och Kram och nu är jag tillbaka :)

1 kommentar:

  1. Äntligen tillbaka! Jag har tittat in dagligen, och plötsligt var det en ny uppdatering! Skam den som ger sig :) saknar dig puss!

    SvaraRadera