tisdag 26 februari 2013

Mat och annat smått o gott!

Här kommer en härlig matbild från igår, jag har alltid gillat matbilder :) Bakad potatis och skagenröra. Det var riktigt gott!! Efter maten så blev det latte (såklart!) och sen gick vi runt o strosade. Att gå på stan med kompisar e alltid kul! Den här veckan är jag ledig men har ändå en del inplanerat. Jag hade det ganska tufft de sista två nätterna då jag jobbade då vi har haft inbrott på jobbet två ggr på en vecka nattetid. Jag kände mej fruktansvärt otrygg då jag sitter ensam närmast där de har tagit sej in båda gångerna. Jag och min kollega ringde polisen vid 02 på natten då han hörde att det var nåt nere i källaren. Men det gick bra ändå men jag skakade hela tiden medans jag pratade med poliskillen. Så just nu är jag glad att vara långledig :)
Jag funderar på att skaffa naglar. Jag har kollat runt lite och många av mina vänner har det. Det är dock väldigt opraktiskt i mitt jobb men de behöver ju inte vara långa. Bara en snygg fransk manikyr. Ser alltid fräscht ut.

I söndags var det strålande väder så vi var ute och promenerade på isen. Jag personligen tycker att det kan vara lite läskigt nu när de ena dagen är plusgrader och nästa minus och när det ligger snö på isen så ser man ju inget heller. Under Västerbron kan det vara rännor och man vet ju aldrig. Men det gick bra :) Det var många som var ute och njöt av solen och den klarblå himlen.




Jag och min skatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar