onsdag 15 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Tack babe!

Igår var det Alla hjärtans Dag och det firade vi såklart med mys o massa kärlek. Fast jag tycker att det är lite överskattat med just en dag sådär. Kärlek ska man visa 365 dagar om året. Jag hade handlat middag och fixat iordning mej med svart söt klänning, satt upp håret och gjort en sotig sminkning vid ögonen. Mycket nöjd! Och det var min darling också när han kom hem :) Han hade med sej en jättefin ros och present till mej. Jag och Alexander hade fixat 2-rätters och en hel drös med vaniljhjärtan som vi mumsade på efter maten. Det var en jättemysig kväll. Fast sen vart det Champions League, mindre kul men jag låg där och tittade och fick massage samtidigt. Jag la mej tidigt igår, vid 00-tiden tillsammans med Sebbe. Det händer nästan aldrig att jag lägger mej så tidigt men det var gosigt och efter lite försök till att somna så gick det, kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar