måndag 13 februari 2012

kalas *3

I helgen har det varit full rulle från morgon till kväll. Har varit kalas hos Alexanders kompis S och innan det så var jag o Alexander och shoppade presenter till henne och Emilia och sen iväg till fina Emilia på hennes kalas och sen på lördagskvällen hem till Kiril och dricka vin. Jag var hemma vid 03.40 och kan säga att åka t-bana (dumt jag veeeeet!!) klockan 03 en lördagsnatt är fan ingen rolig upplevelse! Men det gick bra och jag var aldrig rädd eller kände mej hotad. Men just det här med alla fulla och skrikiga människor. Man vet aldrig om nån ska spy rakt ut. Det var smockfull på tåget och stank alkohol, spya och vett. Men när jag kom hem så kom lugnet över mej igen. Pussade på Alexander och sen kröp jag ner hos Sebbe och somnade. Vaknade vid 11.30 och då gick vi till Weekday och shoppade presenter till Gustav som fyllde 30 år den 8 feb. Det blev två st tröjor från Cheap Monday och ett plånboksetui i borstat stål. Han blev så nöjd. Tulle kom vid 15-tiden och vi åt middag och istället för tårta så fixade Sebbe och Alexander marängsvisch (hur felstavat som helst) med ljus. På kvällen tog vi det lugnt. Kollade på Kontoret kl 20, sen bara slappa resten av kvällen. Sebbe kollade på nån jättedålig film som hette Tropical Thunder och jag satt med o såg uttråkad ut :)


Sorry för bristen på bilder, iphone krånglar


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar