torsdag 2 februari 2012

militärt besök o lediga

Idag är jag o Alexander hemma o lediga. Vi gör ingenting. Klockan är 9.22 just nu o jag vaknade för en stund sen. Sebbe hade gett skrotet frulle så han satt o tittade på TV när jag klev upp. Idag har de stängt av vattnet hemma från 9-15. Sebbe fixade för oss med flera vattendunkar igår så vi lär nog klara oss.


Igår kväll var Simon här (Sebbes lillebror). Han är ju militär och ska utbilda några här i Sthlm under två veckor. Så vi åt middag och hade det så trevligt! Alexander tycker mycket om Simon och var så uppspelt. Jag tycker att Sebbe och Simon är så himla lika. Sebbe är dock en mörkare version :)


Idag ska vi bara ta det lugnt o koppla av. Det är iskallt ute och jag har ingen lust att gå ut alls. Min enda lediga dag den här veckan och den vill jag tillbringa med skrotet.


KRAM

2 kommentarer:

  1. Hihi va roligt att Sasha blev så glad när farbror fänrik Franzen var på besök! Hade vart kul att vara med! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej

    Nu tror du väl att jag är tokig men jag har letat efter en pyamas från snoffs design ( Röda Hund ) när jag googlade så kom din blogg upp ; ) Det är möjligtvis inte så att sonen vuxit ur den? Är du intresserad av att sälja den och isfvilken strl har du i den... maila mig om det skulle vara intressant fridabieberbach@hotmail.com

    SvaraRadera