fredag 3 februari 2012

pulka och bus i snön

Bus i snön Igår så gick vi ut i pulkabacken och det var riktigt skönt!!! Vi åkte och åkte och åkte och åkte. Så skönt!! Vi var alldeles rosiga om kinderna när vi kom in. Men innan vi gick in så ville skrotet leka lite på lekplatsen och till sist avsluta med att göra snöänglar. Jag var vid det laget helt stelfrusen då jag inte kunde hitta mina termobyxor innan vi gick ut. Men vad gör man inte för sitt hjärta?? När vi åkte pulka så blev jag varm av att gå upp för backen. Och det gjorde man ju ofta då den är väldigt liten. Vi hade en svart sopsäck också som vi låg på magen och åkte på jämte varandra. Fast pulkan var allra bäst dock. Vi var ute ett bra tag och när vi kom hem igen så gjorde jag varm choklad till oss och tog ut täcket och så satt vi där i soffan och drack o myste. Vilket guldögonblick!


Inatt jobbar jag och hela helgen, suck! Men jag har sovit ända till mitt på dagen och har ätit lite lunch och nu ska jag titta på ett avsnitt av Top Model Sverige och sen hämta Alexander på dagis. Fredagsmyset står på listan sen innan jag ska dra på jobb. Fan vad det suger att gå o jobba på fredagarna!!! Lördagen känns lättare...och på måndag morgon känns det toppen..!!


Kram och ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar