måndag 6 februari 2012

Maratonhelgen har nått sitt slut

Nu är jobbhelgen över. Har gått så himla bra. Nätterna har varit lugna och jag har kunnat sova ifred hemma då jag sovit i Alexanders säng. hans rum ligger längst bort fr kök, badrum och hall. Ibland kan jag bli irriterad över alla ljud som hörs men det har verkligen varit helt kanon i helgen. Det har även varit kallt, kallt som fan! Igår morse när jag gick hem så var det -18. Jag vet att i Småland har det varit ännu värre och i norr värst. Jag har powerwalkat hela helgen, till och från jobbet och jag blev varm och frös inte men mina ögonfransar var alldeles vita och jag var lite nojig över hur mobilen skulle klara det men det gick fint. När jag kom hem var jag kall in till benen. Så länge jag var ute så kände jag inte så mycket alls.


Killarna har haft en bra helg också. Simon (buffy, sebbes lillebror) var här i lördags och de åkte pulka alla tre. Sen var det lördagsgodis osv. Inatt e jag ledig och jag ska njuta. Kommer nog att vara uppe sent. Svårt att vända på dygnet. Varför jag inte lagt mej fastän klockan är 11.26? Jag har haft ett fint samtal med Leila och tiden bara rusar iväg. Har plockat iordning här hemma lite och fixat och tagit en dusch och gjort mej redo för sängen. Så nu är det sovadags innan jag ska hämta Nutti på dagis. Bra att inte sova så många timmar nu på dan med tanke på att jag ska vara hemma inatt. Sen på onsdag jobbar jag mina två sista pass innan jag blir långledig.


KRAM och natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar