fredag 4 januari 2013

Converse All Star

Nu är det inte mkt snö kvar på marken och jag längtar tills jag kan börja använda mina Converse. Såklart kommer det komma mer snö men ändå. När jag var i New York så köpte jag några par och ett par är de som är på bilden. Inte den gröna färg som jag letade efter men helt ok ändå. Jag har så små fötter så jag köper barnstorlek. Blir lite billigare också. Jag suktar efter ett par Converse med amerikanska flaggan på. Men hittade inga i USA tyvärr, det fanns men bara flaggan och dödskallar eller Hello Kitty :) Alexander fick ett par svarta Con för några år sedan och vi hade båda svarta och kände oss coola. Eller JAG tyckte det var gulligt iallafall. Han själv hatade dem med all snörning. Nu vägrar han ha såna på sej. Jag gillar såklart pumps och andra klackskor också och Kiril har försökt i många år att lära mej att gå i dem. Det går framåt kan jag säga. Älskar hur benen ser ut i ett par riktigt höga smala klackar. Men det ena behöver inte utesluta det andra :) Bilden med naglarna är min syrra Catharinas. SÅ GRYMT!!!!!

Nu ska jag snart gå o jobba. Jobbar hela helgen. Jag har tagit fram min marinblå täckväst som jag tänkte ha över min träningsjacka och så mina träningstights. Hoppas bara att det inte snöar imorgon bitti när jag ska gå hem!!! Jag tänker snart bojkotta Canada Goose. Är så grymt trött på den stora klumpiga, men ack så varma jackan. Den får stanna hemma inatt. Nu ska jag fixa lite lätt mat att ta med som jag kan äta inatt när hungern sätter klorna i mej. Det brukar alltid hända vid 02-tiden. Äter nästan aldrig på natten när jag jobbar men märker att jag behöver nåt i magen då jag äter sista måltiden kl 17 och det hinner gå mer än 13 timmar innan jag äter nåt igen. Och jag är ju vaken alla dessa timmar så klart man blir hungrig. 

Hoppas ni får en fin helg med mycket avkoppling. Puss och kram. Va rädda om er och varandra!

Ett av mina USA-köp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar