torsdag 3 januari 2013

Pinsamt

Japp, det blev minsann två inlägg idag. Nu snöar det igen by the way. Hjälper inte att klaga, det slutar inte för det. Här är jag o Kiril, bilden togs för ett par dagar sedan i Sumpan, där hänger man aldrig. Har nog bara varit där en gång innan och jailbreakat min Iphone 3. Alexander har min trea nu men enbart för lite spel ibland. För ett tag sen så satt vi på en fullsatt buss, på varsin sida om mittgången. Rätt som det var börjar det spelas musik på högsta volym o jag ser mej omkring o undrar varför personen inte stänger av högtalarfunktionen men det bara fortsätter att spelas gangsta-rap med grov text. Andra börjar också se sej omkring och alla blickar till slut ner på Alexander och då inser jag att det är "hans" mobil han har tagit med sej utan min vetskap, som har satt igång Ipod-funktionen i fickan. Jag slet snabbt åt mej mobilen i hans ficka o stängde av, det är verkligen bara hemma som gäller. Han är alldeles för liten för att ha mobiltelefon (SÅKLART) men han har den hemma och spelar gamla spel jag har lagt in sen flera år tillbaka. En sur tant blänger på mej med ogillande blick o jag bara: dagens ungdomar du vet... Jag kände mej smått stressad och tog Alexanders hand och gick av bussen 2 hållplatser för tidigt med flit.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar