torsdag 3 januari 2013

Horse back riding

Hej på er alla och hoppas att ni haft ett riktigt gott nytt år!

Jag vill så himla gärna ta upp mitt ridande igen. Har alltid innerst inne varit en hästtjej som alltid hängde i stallet när jag var yngre. Sen har det såklart hänt lite olyckor hit o dit men jag har aldrig blivit riktigt rädd även om min kropp fått ta en hel del stryk o blåmärken genom åren. Min vän Maria funderar på att skaffa häst igen och jag kommer joina henne. Grejen är att det tar mycket tid och jag jobbar oregelbundet så jag får se hur långt jag kommer i planerna. Men det är en tanke jag har som växer sej starkare o starkare. Alexanders farfar har stall så självklart hängde man där i julas. Nyårsafton var fint och lugnt. Skulle jobbat nyårsafton men hade turen att få vara ledig, men på nyårsdagen var det dags efter nästan 3 veckors ledighet. Kändes lite konstigt att vara tillbaka men det gick bara bra. Nu har man kommit in i de vanliga rutinerna igen och jag tycker att det ska bli ganska skönt att få plocka ner julsakerna. Det blir ljusare ute och man har våren framför sej. Jo jag vet att det fortf är vinter men det bästa har man framför sej nu. Jag älskar sol o värme. Maria o jag har pratat om att rida ut en hel dag o ha med oss matsäck. Fy tusan var härligt!!!!!

Ha en fin dag så kommer här lite härliga vintriga bilder på en av världens ståtligaste varelser






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar