söndag 30 december 2012

Hello friends

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka en snabbis. Julen har varit fin och vi har varit i Kalmar o firat. Det var meningen att vi skulle vara i Sthlm men blev ändrat ganska sent. Jag tyckte att det var jätteskönt att komma bort från Stockholm. Bort från allt och bara få vara. Har inte varit i Kalmar/Öland sedan i somras. Har träffat familj, släkt o vänner. Min Hanna glömde jag såklart inte utan åkte dit och tillbringade en hel dag och natt med henne. Besökte mormors grav och tände ljus. Åkte till min lågstadieskola och blev nostalgisk. Hanna var med på allt. Vi var uppe sent, satt på Nybro Kebab och det mina vänner, det är KULT! När man var i 15-årsåldern gick man dit hela gänget, beställde kebabkött för typ 15 spänn och så hängde man o snackade och hade kul med sina vänner. Annars var jag aldrig ute o hängde direkt. Men det var riktigt gott och vara med Hanna. Min fina baby!!!! Vi var uppe till 03 och kollade på film, Tjernobyl diaries. Låg i soffan o käkade godis och drack latte. Sen låg vi i sängen och pratade om ALLT. Min goa Hanna, tack för att du alltid finns, i VÅTT O TORRT!!!! Skulle aldrig klara mej utan dej baby! Men snart ses vi honeypie :)

Vi är nu tillbaka hemma i Stockholm och imorgon är det nyårsafton. Hur fort har inte tiden gått??
Hörs vi inte mer 2012 så vill jag önska er alla läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Ta hand om er och var snälla mot varandra och er själva. Kramar från Linda

Hanna tog bild på mej när jag var hemma hos henne 26/12-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar