tisdag 4 december 2012

Hemmadag on my own

Idag är det hemmadag. Lämnat Alexander på dagis och under den tid det tog mej att promenera hem så förfrös jag rumpan. Hade ingen känsel alls. Så kan det gå när man ska ha kort jacka istället för Goosen. Jag är så trött på min Canada Goose. Haft den i många år men inget slår den när det är kallt. Man kan ha enbart ett linne under och ändå inte frysa det minsta. Jag läser lite, lyssnat på Fredrik o Filip, Hanna ringde mej förut och jag har gjort mej en riktigt god o varm latte som jag ska njuta av nu. Men innan dess ville jag passa på att blogga. Jag inser att jag saknat skrivandet. När jag var yngre så skrev jag mycket poesi men nu får det bli bloggen. Har alla mina verk uppe på vinden. Vore kul att läsa dem faktiskt. Jag fick mail igår ang att jag ska lägga in bilder på Alexander så ni får se hur han vuxit osv. Jag kommer lägga in bilder på honom men samtidigt så vill jag inte exponera honom för mkt. Men ibland så kommer han dyka upp. Han är by the way väldigt inne på att fotografera så ni kommer får mycket bilder till inläggen. Jag älskar att fota vackra vyer så jag borde ta med honom ut o inspirera honom ännu mer :)
Ikväll vankas det julbord med jobbet. Lite synd att alla andra i nattpersonalen ska gå den 12 då inte jag kan. Men hoppas dag/kvällpersonalen är snälla mot mej hihi.

Igår när jag o Alexander pysslade med nejlikor o apelsiner

Blogging på gång!

Min goda latte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar