lördag 1 december 2012

Jag är en prinsessa

Alexander nu ikväll: Mamma, du ser verkligen ut som en brun prinsessa och så fotade han sin prinsessa...
Hej darlings! Hanna, jag o Kiril hade en jättekul kväll/natt igår. Vi kom hem vid 04. Vi åkte först hem till K och drack vin och sen till Slussen och Kolingsborg. Vi dansade och hade så himla kul! Och jäklar va vi frös innan vi kom in på klubben!!! Lång kö och sen när vi skulle hem. Vi orkade inte vänta på bussen så vi gick istället och inga vinterskor här inte! Vi tog det soft på dagen idag. Men sen när Hanna vilade så blev jag lite rastlös och började städa :) Vid 14 åkte Hanna och jag in till city och käkade på Pizza Hut. Sen åkte hon och jag kände mej så jäkla halv....Så sorgligt på alla sätt o vis. Önskar så att vi hade bott nära varandra. Vi pratar flera ggr varje dag och jag saknar henne verkligen redan. Min Hanna, jag vet att du läser bloggen och jag vill säga att jag älskar dej så himla mycket, men det vet du redan baby. Jag behöver dej och du behöver mej. Skulle inte klarat mej utan dej... Du e guld! Vi ses snart gumman, håll ut!! 

PS! Kul att ni fortsätter följa, jag såg statistiksiffran nu och jag ska göra mitt bästa och skriva så ofta det går. 
Kram och ta hand om er själva och varandra..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar