fredag 9 december 2011

Fredagskväll med mitt lilla gryn

NachosHär är kvällens middag som jag och Alexander mumsade på framför TV:n medans vi kollade på Bolibompa. Pappa är ute på julfest och beräknas komma mycket mycket mycket sent! Sen efter maten blev det chips, dip, B&J och allt det andra vi brukar ha. Fast ingen av oss åt så mycket efter maten. Vi låg och myste under en filt och hade tänt ljus och det var riktigt mysigt! Snön är long gone för den här gången men kommer nog snart åter är jag rädd. Nu är det mest regn och blåst. Så det är så härligt att vara hemma och kura. Nu har skrotet lagt sej, han lade sej vid 21.30 och slocknade direkt. Jag är lite rastlös så jag hamnade här. Pratade med pappa i telefon en stund, har vikt tvätt och sitter nu mest o ugglar och tycker synd om mej själv för att jag inte har nåt att göra. Fast det kan vara jäkligt skönt det med!


KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar