måndag 5 december 2011

pepparkakor

Fina fina och bakade med massa kärlek!

Sebbe och Alexander bakade i lördags

Här bakar jag med Alexander i fredags

Oj vad länge sen jag var inne på bloggen nu! Har verkligen dåligt samvete men tiden har inte räckt till känner jag. Jag ska uppdatera er i korta drag. I fredags så var vi hemma, jag och Alexander. Jag tog föräldraledigt och vi hade en mysdag hemma. Vi busade (gör vi jämt!!), pysslade med kort, läste och bakade pepparkakor. Och så åt vi en massa pepparkaksdeg förstås! Det är ju grymt gott! På kvällen hade vi fredagsmys och jag njöt av kvällen hemma! Jag och Sebbe kollade på filmer senare på kvällen. Jag var vaken sent, vågar inte ens säga hur mycket klockan var innan jag la mej. Men senaste gången jag tittade på klockan så var hon 4.35. Fick dock sovmorgon fram till 10 då Sebbe skulle iväg och spela badminton. Killarna stack sen iväg och jag vilade ett par timmar sen inför jobbnatten och avvek vid 20. Skönt med korthelg! Vaknade sen av att killarna bakade ännu mer pepparkakor. Gick ut och hjälpte till en smula, åt lite deg och sen var det middag. Sen iväg igen för ytterligare en natt. Sov dåligt igår (söndag). Bara 2 timmar. Vet inte varför men det gick inte!!! Fick ju smått panik eftersom jag hade en natt kvar. Mina ögon var så röda idag på morgonen när jag kom hem att jag hajade till i spegeln. Nu ska jag faktiskt vara rädd om mej och lägga mej ner och sova. Detta funkar inte :)

KRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar