tisdag 13 december 2011

LUCIA

Världens finaste jultomte

Idag på morgonen ringde våra Iphones exakt samtidigt men vi snoozade ytterligare en kvart. Sen var dte full rulle. Upp med Alexander, fixa frulle, duscha och klä på. Så här fint blev reslutatet. Vår lilla tomte!!! Vi promenerade till dagis i mörkret, hela lilla familjen. Så mysigt! Vi skulle vara på förskolan kl 7.45, redo och ombytta. Sen fick vi gå till bakgården och vänta tills de kom. Jag blir alltid tårögd när jag ser Alexander i såna här sammanhang. Tänk, det där är VÅR lilla kille. Så duktig och fin. De sjöng så fina sånger. Jag och Alexander tränade på alla sångerna igår och jag kan klart säga att han överröstade hela tåget med sin SAAANKTTAA LLLUUCIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Det var högt och alldeles underbart! Sen gäspade han lite emellanåt :) Han sjöng högst av allihopa :) Em del föräldrar kom fram till oss sen och sa att han sjöng så fint haha.


Sen efter föreställningen ute så fick vi gå in och blev bjuda på lussefika. Det var så himla trevligt. Sen gick vi från dagis. Sebbe till jobbet och jag hem o tvätta...


Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar