onsdag 14 december 2011

Inga tandtroll

Tandläkaren....jag ryser av bara tanken. Men där var jag idag för en vanlig undersökning och det gick så bra så! Inte ett enda hål. Tog bort lite lite tandsten (jag blödde som en galning) men det var skönt när dte var gjort. Svider ju lite i plånboken men känslan av att veta att det kommer dröja läääänge innan jag ska dit igen gör det så mycket värt det. Har så svårt med röntgen. Jag tycker att de där sakerna som man ska bita ihop med är stora och hårda som skaver och trycker. Tårarna kom automatiskt, varav tandhygienisten säger att vi knappt har börjat haha. Var ju där för ett tag sen men då skulle de bara slipa ner en sak och ingen undersökning gjordes. Men nu är det gjort iallafall. De frågade mej om jag ville höra av mej när det var dags igen men sa att det nog var bäst om DE hörde av sej till mej. Haha! Jag känner mej själv och vet att jag aldrig skulle ringa till tandläkaren självmant. Bäst att de kallar mej sitället.


Igår hände en märlig sak på FB. Ni som har mej där kan ju gå in o se hela historien. Det finns så konstiga människor så man tror inte att det är sant. Har tagot bort berörda från min vännerlista nu. Att en enda liten status kan ge 48 kommentarer. Då är man i hetluften!


Nu ska jag ta min ömma käft och ta mej till dagis, kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar