torsdag 15 december 2011

spontan-date

You´ve got me on my knees Leila..Moi


Den här veckan har jag bara varit hemma. Inte gjort nåt speciellt alls faktiskt. Tandläkarbesök och lite annat smått bara. Fina Leila ringde mej och ville ses idag, jag tvekade först men sen sa jag ja och det är jag glad för. Vi hade så trevligt. Kollade i affärer och sen tog vi en fika på Waynes Coffee. Sen kollade vi lite på BR Leksaker och Akademibokhandeln samt lite andra stores. Kul!! Jag fick ny energi och blev varm i hjärtat! Glad att hon fick ut mej lite idag. Nästa veckan tar vi en lunch sådär i julrushen (stavas ens rush så???) Jaja whatever!


Ikväll kom Sebbe hem direkt från jobbet och vi har spelar Råttfällan med Nutti. Snart ör det dags för Jägarna 2. Nice!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar