fredag 9 december 2011

Friends

Jag vill bara säga hur tacksam jag är för mina vänner. Mina nära vänner. Det finns som sagt var vänner och så finns det vänner. Jag är så glad att just NI finns i mitt liv. Jag tittade igenom min vännerlista på Facebook och inser att jag inte alls har 180 vänner. Där ryms så många som jag aldrig har nån kontakt med alls. Varför finns de ens där?? Måste rensa! Idag fick jag ny energi av Emilia som ringde och vi pratade i 4 timmar och 10 min. Låååångt! I know! Men det behövdes! Tack älskling, är så glad att ha dej i mitt liv, att veta att du alltid är där!! Jag saknar min vän Anna V från Nybro. Vi har alltid hållt kontakten och det är en stor förlust att vi bor så långt borta från varandra! Astrid som också bor i Sthlm är en vän som jag alltid kan lita på. Hanna Fleming om som flyttat hem från USA, Kiril som jag har daglig kontakt med och som alltid finns också. Man kan inte vara "bästisar" med alla sina vänner men vissa vet man kommer alltid att finnas och bry sej. Detta är farligt, att sitta och räkna upp vänner såhär men nu är det som det är. Min blogg...mitt val. Ett samtal ibland kan göra så himla mycket! När man minst anar det. För mej är det så iallafall. Jag tycker att det är så himla skönt att man kan ringa utan att vilja något. Bara höra hur den andra har det, vad som hänt sen sist, ett litet sms, en rad på fb etc. Det är det lilla som gör det stora! Är trött på människor som inte hör av sej faktiskt.


Nu ska jag gå o ta tag i mitt liv, kramis och hoppas alla mina 180 vänner får en härlig helg! På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar