lördag 24 december 2011

GOD JUL!

God jul från mej

Nu är klockan 01.54 och det är julafton....Jag o Sebbe är fortf vakna och njuter av vårat hem som är så fint o mysigt. Alexander sover i sin säng och vi har just slagit in alla paket o lagt dem omsorgsfullt under granen. Nu ska jag gå o mysa i soffan lite. Pigg som man alltid är vi den här tiden på dygnet :) Dagen har bestått av julklappsinköp. Hann med ganska mycket paket igår så det var skönt! Jag o Sebbe kollade runt på Drottninggatan och trängdes med alla andra. Vi åt middag på restaurang. Hur ofta kan vi göra det ensamm??? Jättemysigt! När vi kom hem var man helt slut. Mamma och Kjell var hemma med Alexander. Mamma fixade o donade med maten här hemma medans vi var ute. Fina mamma...Kjell hade busat runt med Alexander.


Vi kunde knappt få med oss alla påsar o kassar hem men självklart så gick det. Jag är så nöjd med det vi har köpt.


Nu ska jag avsluta men vill önska er alla läsare runt om i världens en riktigt


GOD JUL!!!!! Ta hand om er och varandra!


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar