söndag 29 januari 2012

Armband, luncher och mys i mängder

Mitt fina armband

Fina Catharina har böjar göra smycken igen. När hon la ut dem på FB så blev jag helt såld och var bara tvungen att köpa ett av de fina armbanden. Jag är helnöjd!!! Känns verkligen elegant. Finns att beställa i fler färger och andra varianter. Om ni är intresserade av fler exemplar så kan ni maila mej på lindha_79@hotmail.com.


Jag och Alexander träffade Catharina i veckan då vi var hemma och sjuka men det var såpass att vi vågade oss ut efter husarrest i 1 vecka exakt. Plutten behövde komma ut lite så vi bestämde att ta en lunch vid Skanstull. Sen direkt hem och bara mysa vidare i soffan.


Vi har inte gjort så mycket i veckan som ni kanske förstår. Det har blivit mycket dator, TV och mobilspel samt lite pyssel och läsning. Vi har lagat god mat och ätit i soffan. Superslappt men välbehövligt då hostan var skitjobbig rent ut sagt. Tyckte så synd om plutten. Men nu e han bra och hoppas det förbli så. Går så mycket nu på dagis så man får vara gald för varje frisk dag.


Vi har träffat Gustav också i veckan, för ytterligare lunch. Jag ursäktar mej med att vi behöver komma ut :) Jag har inte behövt vabba från jobbet nånting då jag ändå var långledig. Annars hade man ju behövt läkarintyg och hela fadderullan efter 7 dagar. Men det var verkligen tur i oturen att det blev just den veckan då jag var ledig. Vi har verkligen haft det superbra jag o skrotet! På kvällarna har jag powerwalkat med fina Emilia. Hon kom hem till mej och sen gick vi till Kungsholmen och sen tog jag bussen hem. På det hela så var jag hemma på en timme från dörr till (samma haha) dörr. Det var jätteskönt att få komma ut lite och bara hänga med fina Leila. Min skatt...


Igår så hade vi mysdag. Jag städade (inte direkt mysigt dock) på förmiddagen medans Sebbe var o spela fotbollsmatch. Sen åkte jag o Alexander till Globen och mötte upp Gustav o Catta för lunch o fika. Lunchen betsod av paj och var inte alls god men jag var hungrig så den gick ner. Torr o jäklig och framför allt smaklös!! Fy! Alexander var på bra humör och allt gick så bra. Vi var där i flera timmar och sen åkte vi hem. Sebbe lagade fläskfilé, pommes, bea-sås och gelé. SÅ GOTT!!!!!


Nu är det filmtajm, kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar