torsdag 12 januari 2012

Lediga och hemma

Idag har jag o Alexander en ledig dag hemma. Min enda lediga dag den här veckan och då ville jag tillbringa den med världens bästa lille pojk. Vi sov länge, eller JAG sov länge medans Alexander kollade på en film på datorn i sängen jämte mej. Sebbe hade gett honom frulle innan han gick till jobbet och sen åt vi ännu mer frulle när jag piggnat till vid 10-snåret. Sen efter det har vi pusslat och nu leker skrotet med min iphone medan jag ska fixa lite lunch. Vi får helt enkelt se vad dagen har att komma med. Tror vi drar ut nånstans sen om Alexander vill. Vädret e ruggigt dåligt men det e bara mys att vara inne då så vi får se. Jag måste fixa min blogg ser jag nu, den ser för jävlig ut. Som ett mindre konditori. Vet att vissa av er vill att jag ska ha den men nu får det bli en förändring :) Ska se om jag hinner fixa med dej ikväll, Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar