måndag 30 januari 2012

Royal Hotell och Kolingsborg

I fredags var jag ute med världens bästa Kiril och vi skulle på 25-årsfest på Royal Hotell i Stockholm. Han som hade festen hade hyrt en svit och den var grym!!!!! Stora panoramafönster och champagne. Vi var där till kl 24 och sen blev det taxi till Kolingsborg där det var reserverat bord med ännu mer champagne. Vi dansade, drack o hade dte jättetrevligt! Jag åkte kom hem vid 03.13 och gick raka vägen och drack 3 stora glas med vatten och tog 3 st Alvedon (dum jag vet) men visste vad som väntade dagen efter. Innan jag la mej så tvättade jag håret duschade o tog av mej allt smink. Jag stank rök och ville inte lägga mej sådär. Gick sen in till Alexander och la på honom täcket och pussade. Sen in och kröp ner hos min prins och somnade. Vaknade vid 11-tiden sen och hade ingen huvudvärk men var jäkla seg! Sebbe hade tagit hand om Alexander och sen stack han och spelade match och jag o Nutti drog till Globen och träffade Gustav o Catta som jag skrev om i tidigare inlägg. På festen hade jag på mej ett par klarröda stuprörsjeans, svarta klackskor, svart kavaj och vit top under. Kiril tyckte att jag var så fin så men det tog ända fram till 23.15 tills han sa det. Jag skojade om det när han sa att jag var fin och tittade på klockan o utbrast: OCH DET SÄGER DU NUUUUU!!! Men ja, jag kände mej fin! På utestället så såg jag Andreas Lundstedt (Alcazar) och Peter Göback. Det var sjukt mycket folk. Några flator stötte på mej men jag fattade inte det utan pratade på och sen när K himlade med ögonen så gick det upp för mej och vi gick vidare haha. Han sa att jag får mer ragg än vad han får :) Det var en sjukt kul kväll och jag när jag kom hem så kändes det så otroligt skönt att komma hem till sin lilla familj. Mitt allt!!!!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar