lördag 7 januari 2012

Sebbe 35 år

Födelsedagsmiddagen för vår fina darling!!Grattis världens bästa underbaraste människa! Vi älskar dej!!!!!

Förmodligen världens fulaste tårta. Marängbottnen hade gått sönder i sin förpackning och jag fick pussla ihop delarna så gott det gick. Men jäkligt god var den ändå :)


Sebbe har fyllt år. 35 år....min fina älskling!!! Jag o Alexander uppvaktade honom på morgonen med frukost o paket på sängen. Hade köpt en stickad Lyle & Scott-tröja som jag vet att han tittat på och tänkte köpa. Han blev jätteglad. Alexander var inte på sitt bästa humör när jag väckte honom där på morgonen och han demonstrerade upprört med att gå o lägga sej i sin säng igen och somna om istället för att vara med på paketöppningen och frullen i sängen :) Jag och Sebbe la oss och myste innan Sebbe skulle upp o jobba. Senare på eftermiddagen kom svärmor hit och på kvällen firade vi vårt födelsedagsbarn med middag och ännu mer paket. Han blev uppvaktad ordentligt av alla och var så nöjd med sin dag. Grattis älskling från din C!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar