onsdag 11 januari 2012

Riktigt överrraskad!

morfar o Alexander leker med sina smartphones

Goa gänget :)Den evige fotografen (fast jag är ju en linsslus så jag har inget emot det)




Nu har jag verkligen blivit galet dålig på att blogga. Men jag ska uppdatera er. Förra veckan så var ju svärmor här och det var hur trevligt som helst! Så är det när man har världens bästa svärmor (eller hur Sanna?). På fredagen så var vi ute och promenerade och sen mötte jag upp Kiril och han bjöd på restaurang. Det var riktigt gott! Men vi hann inte mer än att sätta oss då pappa och Anita ringer och säger att de står utanför våran dörr. Tala om överraskning. Pappa hade dock pratat med mej och hört sej för (insåg jag efteråt) så att vi var hemma. Jag åt klart med Kiril och sen åkte jag hem o vi fixade lax och saffranssoppa (samma som på nyår) och pappa fick god pastasås och pasta. Han äter inte fisk. Det var så trevligt att ha hela högen här :) Svärmor gjorde en god fruktpaj till dessert. Pappa och jag spelar Wordfeud. Han är grymt bra så han slår mej hela tiden. Men nån jäkla gång ska jag väl lyckas spöa honom!


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar