söndag 22 januari 2012

Fika och (gallstens??-) anfall

Kiril i könFinfika

Kiril ser suris ut :)


Ego


ego


Jag fotar Götgatan, Kiril fotar mej


Igår så träffade jag upp Kiril viod Slussen och vi promenerade till Gunnarsons Konditori som ligger på Götgatan. Vi har varit där x antal ggr innan och det finns mycket godsaker att välja mellan. Vi valde semla idag. Vi fotade, skrattade, tramsade o pratade. Sen efter ett par timmar så gick vi till Ringen och handlade mat. Jag skulle fixa lax/saffranssoppa till kvällen o Kiril handlade till sej. Men efter att vi satt på fiket och hade ätit upp allt så kände jag att jag började få em konstig oroväckande molvärk i magen. Samma som jag får när jag äter avokado, ägg osv...jag sa det till Kiril och han undrade hur jag kunde ha ont av latte och semla tills han nämde mandelmassan. Jag fixar inte nötter heller nu och hade inte en tanke på det. Har ju ätit semla när jag var med Astrid o fikade sist och reagerade inte alls. Vi handlade oss fram och Kiril fick bära min tunga matkasse och jag tog mej hem med nöd och näppe. Fy fan vad ont jag hade. Väl hemma så tog jag det lugnt och vi började så småninom att fixa med middagen. Detta anfallet var inget alls jämfört med vissa andra jag har haft. Vid dessa tillfällen så skriker jag rakt ut och som tur var så var det lindrigt. Inte kul att befinna sej med en hel publik på t-banan. Jag har inte sökt för detta men fattar ju att det förmdligen har med gallan att göra. Kiril frågade flera ggr om vi inte skulle in till SÖS-akuten som låg ett stenkast därifrån. Kiril har sett mej få andra såna här anfall så han blev lite arg att jag inte sökt för det. Men nu gick det bra och jag blev vä omhändertagen av Sebbe och Alexander när jag kom hem. Senare på kvällen blev det helt bra. Soppan blev perfa och vi slaggade i söngen o kollade film. Alexander var vaken sent och sen blev det film pch jag var ippe till 03 :) Typiskt mej!


KRAM









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar