måndag 16 januari 2012

T.G.I Fridays

Svärfar, Alexander-älsklingen, Hanna och älsklingen nr 2Min härliga middag, baby back ribs, potatismos och den där underbara rökiga söta Jack Daniels-såsen

Dessert, brownies med kolasås och glass


Ännu mer dessert



Förra veckan så var svärfar här på besök. Han kom vid 13.30-tiden och vi hämtade Alexander direkt på dagis. Jag hade ägnat förmiddagen till att sova inför min kommande jobbnatt. Efter att vi hämtat fisen så gick vi ner till ett konditori, ett traditionellt litet café med en massa bakelser och godbitar. Inget italienskt trendigt lattefik här inte, men det var så mysigt!! Sen gick vi hem och hängde och sen kom faster Hanna och vi gick o mötte upp Sebbe vid Östermalm och sen gick vi till T.G.I Fridays och käkade. Det var så fruktansvärt gott. Det är vårt favvoställe och perfekt när man har barn. Älskar den amerikanska atmosfären där! Det blev såklart desserter o en stor latte efteråt. Sen började vi vandra hemåt och när vi kom till t-banan och satt oss på tåget så kom jag på att vi inte hade snuttefilten så det var bara att vända och hämta den under bordet där den som tur låg. Sen fortsatte vi hemåt och jag åkte direkt till jobbet och de andra åkte hem. Kjell (svärfar) sov över hos oss och Sebbe o han fick egentid på kvällen.




En supermysig kväll och det var trevligt att jag, Nutti och svärfar hade lite tid bara vi tre. Har
aldrig hänt innan. Alexander tyckte att det var så mysigt att vara med farfar.




Kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar