tisdag 24 januari 2012

Sjukstuga

Vi är hemma sen en vecka tillbaka ungefär. Iallafall från dagis då Alexander inte är helt puggelin. Vi försöker att få dagarna att gå, sysselsätta oss så gott det går men nu tryter det. Rastlösheten påminner ständigt. Hos oss båda :) Vi pysslar, räknar, tränar skrivning, spelar spel på Iphone och dator, kollar filmer och sover. Ikväll var det meningen att jag o Emilia skulle ut på powerwalk men det blev inställt men jag tänkte ändå gå faktiskt. Drar så fort Sebbe kommer hem. Behöver få frisk luft med Spotify i öronen och bara gååååååå. Sen kommer jag (förhoppningsvis) hem som en ny människa med mer energi. Frisk luft är underskattat! Jag försökte få med Alexander ut en stund igår men han vägrade. Mutade med en stor fet glass men det var tvärstopp.


Nu ska jag göra mej en latte och fixa fruktsallad, sen förhoppningsvis ska vi gå o handla lite mat och Ben & Jerrys.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar