onsdag 18 januari 2012

Shopping!

Gigantisk stor burk Shea Butter från The Body Shop, en foundation från The Body Shop, en fet fotkräm från The Body Butter samt en Shea Lip butter från Stenders Cosmetics Mascara o gottepåse från SNÖ of Sweden

Örhängena i närbild. Små men jättefina!

Jag unnar mej, ja det gör jag! Tyckte jag var värd lite nya saker. Min mascara har jag slarvat bort. Den där dyra saken från Helena Rubinstein, blir så trött på mej själv. Så ny mascara va ett måste. Jag har väldigt långa ögonfransar även utan mascara men wow jäkla. Nu är de grymt långa och jag känner dem när jag blinkar. Coolt! En ny foundation till mascaran och jag känner mej ännu mer läcker...och till det vill man ju ha fina mjuka läppar så det blev ett läppbalsam på Stenders. Och vad passar mer till detta än ett par snygga örhängen från mitt nya favvomärke SNÖ? Och även att det är vinter ute så får man ju inte glömma fossingarna. Mjuka fötter är så skönt. Med målade tånaglar. ALLTID målade tånaglar...Japp, detta var jag helt klar värd!

Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar