måndag 2 januari 2012

Snö of Sweden

Mina örhängen från Snö of Sweden

Har blivit hela frälst i Snö of Sweden. Vilka underbara saker de har!!! Det började med att jag skulle köpa en födelsedagsprsent till världens finaste o bästa mamma till hennes födelsedag innan jul. Jag gick in i en butik i närheten av där vi bor och kunde inte titta mej mätt på alla juveler som uppenbarade sej. Att jag inte uppmärksammat detta tidigare!? Visst hade jag hört talas om Snö of Sweden men inte lagt någon större vikt vid det. Nu skulle det bli andra bullar av den saken! Jag hittade ett par superfina örhängen till mamma med en brun/gul sten och så "diamanter" runt om. Kommer pappa mamma perfelt. Hon älskar smycken. Snö Of Sweden har mycket stilrena saker. Jag har sett ett par andra örhängen som jag ska köpa. Får se om jag köper dem i veckan. Jag gillar annars stora örhängen men dessa var små och inte hängande. Lägger såklart in bild på dem när jag har köpt dem! Men hittade dessa (bilden) till mej samtidigt som jag köpte mammas. Enkla, väldigt enkla, för att vara Linda, men jag fastnade för dem och de fick följa med hem i en fin liten påse. Hade dem på mej på nyårsafton såklart till min "lilla svarta". Finfint!


Idag är Alexander på dagis efter nästan 3 veckors ledighet. Han längtade verkligen tillbaka till sina kompisar igen och morgonen förflöt jättefint!


Nu ska jag fixa med tvätten och städa lite för imorgon fyller världens bästa Sebastian år!!!! MITT HJÄRTA, MITT ALTT!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar