onsdag 2 juni 2010

Bloggar från min iPhone för första gången:)

Sitter på jobbet och har hosta. Min iPhone håller på att laddas ur och jag längtar hem till min säng:) men sista natten nu och sen ett par nätters ledighet! Jag testar att blogga från min mobil nu och hoppas det ska funka:) har inte gjort det innan. Idag sov jag inget alls nästan. Gick av mitt pass kl 7.15 och sen hem o skicka iväg killarna och sen åkte jag till Bromma och hjälpte Kiril med att fixa oordning i hans lägenhet. Han har haft den uthyrd under sitt år i london och har bott hos F på Kungsholmen tills idag. Vi höll på ett par timmar och sen bjöd Kiril mej på en jättegod sushi på en restaurang. Det var så himla gott. Vi valde mellan sushi o pizza. Kiril har hjälpt oss med två flyttr och en en målning av väggar sp detta var det minsta jag kunde göra. Som han har ställt upp genom åren! När Alexander var liten i jag var tvungen att åka akut till tandläkaren, då tog han nutti so
då var pyttwvevis och körde runt tandläkarhuset ända tills jag var klar. Och så en massa andra saker oxå. sen åkte jag raka vägen hem och sov ett par Tim och sen hämta nutten på dagis. Handlade present till finaste faster Sanna som fyller 25 år idag, den 2 juni. Grattis stumpan! Sen hem o äta middag. Det blev stuvade makaroner och köttbullar och sallad.

Sen kom Sebbe hem och jag iväg till jobbet. Köpte med mej en bulgursallad och Cola zero. Cola är räddningen när man jobbar natt. Då får man lite energi. Bättre än Snickers kl 03 på natten:) även att det ä jättegott med snickers dock:) nä nu ska jag trycka på klar oh se om det blir nåt inlägg av det här :) bloggar mer imon kväll. Sov gott alla ni som får :)) kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar