måndag 28 juni 2010

Mission completed

Nu är mina helgpass avklarade för den här gången. Underbart! Nedräkningen är slut! Igår var killarna ute vid stranden hela dagen med kusin Lova och Gustav. Jag fick sova hela dagen ifred! Jobbade nu sista natten och det var så himla kul!! Härliga kollegor som jobbade extra och tiden gick så fort! De jag jobbade med var Elisabeth, Jason och Peter. Vi gjorde negerbollar (får man säga så???) kl 1.30 inatt och satt o skrattade och skämtade. Det var relativt lugn på natten. Inte så fasligt mycket larm. Det var tur dte för man är ju lite seg så här sista natten.
Nu har jag så äntligen gått av och jobbar inte förrän på ons och tor och sen är min långledighet. Idag ska jag ut i solen och vila. Jag måste få lite frisk luft. har varit inne hela helgen och sovit sen åkt till jobbet. Nu vill jag njuta av lite sol på näsan. Får lägga mej tidigt ikväll istället. På så vis får jag 3 hela dagar ledigt tills nästa pass..Nä men usch va jag snackar jobb. Nu e jag ju ledig! Hann pussa på en liten morgontrött pussmun innan nutti o pappa gick till dagis. Det e guld att komma hem till sin lilla familj efter ett långt pass..
Jag försöker blogga från min Iphone men det funkar bara inte att lägga in bilderna. Skriva går bra men inte att lägga in en enda bild...måste kolla upp det!
Ha en fin dag i solen alla och ta hand om er, stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar