torsdag 3 juni 2010

En heldag/eftermiddag i solen


Idag har jag varit ute hela dagen. Jag o Kiril satt vid Rålis. Hittade ett ställe vid Smedis men fick gå därifrån för det var för mycket småkryp där. Jag hatar småkryp!!!! Han flyttade motvilligt till Rålis. Vi åt lunch o satt o spånade lite. Det var så jäkla varmt ute. Jag fick gå till skuggan lite då och då för att svalka mej. Sen gick vi från Rålis och jag handlade en sulky till Alexander som är lättare o smidigare än vår Urbaj Jungle som vi har nu. UJ är helt underbar och vi kommer att ha kvar den men vill även ha en lättare version som tar mindre plats i bilen osv. Jag hittade även ett par vita shorts till mej. K följde mej nästan ända hem sen o cyklade sen hem till sej. Han skulle testa hur lång tid det tar att cykla från oss (det tog bara 15 min)


Jag hämtade lille darlingen och hade köpt med mej jordgubbar och sen köpte vi glass o satte oss vid Trekanten på filten. Det var så himla mysigt!!! Sen handlade vi lite mat och sen gick vi hem och lagade middag. Sen var det dags för dusch av den lille mannen och sen lekte vi o gosade och sen var det sängen. Hjälp vad ungar blir smutsiga :) Pappa tränade idag så han kom hem senare och då hade Nutti redan somnat. Nu hamnande jag här vid datorn för omväxlings skull :)


Slänger in en bild på mej ovan när jag står på Västerbron idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar