söndag 6 juni 2010

Inatt på jobbet fick jag ryggskott :(

Efter att jag hämtat på dagis igår så hade jag med mej en matig picknick till mej o Alexander. Vi satt vid Trekanten och hade det trevligt. Sen gick vi o handlade ett par badbyxor till lillen och sen mötte vi upp pappa för att handla lite gott till kvällen.
Gick till jobbet på kvällen och när jag står i omklädningsrummet så böjer jag mej ner och ska ta upp mina nycklar som ligger på bänken och då PANG! Det smäller till i ryggen och det går en ilning genom hela mej. Jag bytte om och kämpade mej igenom natten med hjälp av mina söta kolleger. Hon jag jobbade med fick jobba dubbelt kan jag säga. Jag blev så rörd av deras hjälpsamhet! Natten i sej va lugn och det var tur det. Jag gick på smärtstillande hela natten och när klockan var 07 så gav jag rapport och gick inte från jobbet förrän klockan var 7.50. Det tog tid att klä på sej kan jag säga. Stannar hemma inatt.
Känner mej som en gammal tant! Promenerade runt Trekanten och hem och det var skönt. Att gå är bra för ryggen. Att ligga och sitta=mindre bra.
Sov mycket under dagen. Faster Hanna kom hit framåt kvällen och sen åt vi sushi och sen gick hon hem.
Sebbe har tittat på nån film o jag har legat i sängen och tittat på olika hajenfilmer. Älskar hajfilmer!!! Det har jag gjort ända sen jag var liten. Mitt intresse för hajar började när vi var i Frankrike (jag var 6 år då) och då hade några fiskare fångat in en stor vithaj som jag faktiskt fick gå fram o känna på. Efter det skulle jag bli hajforskare :)
Men nu är dte dags att låta fiskarna simma i havet och låta mej själv få lite sömn :) Inte så lätt att somna nu när man sovit x antal tim på dagen men måste försöka. Är stel i ryggen nu så ska lägga mej på värmedynan och slumra in.
Sweet dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar