torsdag 24 juni 2010

Handlat inför midsommar

Efter att jag hämtat plutten på dagis så gick vi hem o åt middag. Sen kom Catharina hit och vi åkte sen o handlade mat inför midsommaraftonen som är imorgon. Kan säga att vi inte var ensamma i butiken :) Pappa och Nutti var hemma. Det blir lugnast så hihi. Vi som firar imorgon är Gustav, Lova, Catharina, Hanna, Seb, Nutti och jag.

Det blev jättemycket mat och så ett helt gäng med jordgubbar. Vi ska äta silllunch här hemma hos oss och sen grillar vi senare. Dock inte så jättesent för jag jobbar ju natt imon. Hoppas även det blir fint i helgen så killarna kan vara ute och så jag kan sova i lugn o ro. Alexander är jätteduktig o kommer aldrig in i sovrummet när jag sover på helgerna men jag kan höra dem och sömnen störs. Hopppas vädret blir bra HELA helgen :)!!!! Det ska bli jättemysigt imon. Jag kommer även att vara onyttig o äta massor!!! Ibland får man unna sej :) Midsommarafton är en av de dagarna..Funderar på vilken klänning jag ska ha imorgon...jag vill ju vara fin :)
Imorgon är det även ett år sen Michael Jackson gick bort :( Kan inte fatta det! Han kommer dock alltid leva kvar. Minns så väl vad jag gjorde när jag fick veta. Var med Helena och vi köpte alla tidningar vi kunde hitta om hans död. Vi bara satt på vår rökbänk och läste och chockades av att vår största stjärna var borta....hela den dagen var väldigt olustig...
RIP!!!!!!!!!!!!

Nu är det dags för sängen! Slocknar snart zzzz zzzzzzzz zzzzzzzzzzz

1 kommentar: