onsdag 23 juni 2010

En kväll för mej själv

Nu har det verkligen blivit bloggtorka för min del. Jag skulle lägga upp bilder från min Iphone till datorn men det är nåt som inte funkar...bilderna får vänta tyvärr...datorn hittar inte telefonen så det funkar inte..får fixa det på nåt annat sätt.
Jag har min jobbperiod nu och jag jobbar hela midsommar. Det e ok för jag går på natten till midsommardagen så jag får fira midsommar med nära o kära. Bara det att jag åker iväg runt 20.20 på kvällen. Det blir bra med OB-tillägg, får tänka så för att det ska kännas lite lättare :))
Idag har jag o K njutit av solen. Det var jättevarmt. Vi var vid Långholmen. Jag är verkligen brun nu. Fick ju en fin bränna på Mallis och så bara fyller jag på nu för varje soldag som erbjuds. Inte för att jag behöver men det är ju trevligt att vara ute i solen. Smörjer in min tattoo med solkräm hela tiden men tycker att den ser lite blekare ut :(
Många säger att man får mersmak när man väl gjort en. Kan säga att jag tänkt tanken men det får räcka med den jag har. Det gjorde alldeles för ont för att jag skulle utsätta mej för det igen. Och just där jag har den är ett ställe som gör jätteont. Har ju min på fotryggen och det är ju bara skinn o ben där..
Jag åt nötter idag och fick samma magont som när jag äter avokado! Nu är det ägg, avokado och nötter som jag måste undvika. Shit!
Nu måste jag sluta pladdra o lägga mej. Nutti sover och Sebbe är på Grönan och håller på med femkamp och dricker öl o äter mat. Jag har njutit av lugnet här hemma.
Kram på er och sorry för uteblivna bilder. Funkar det inte att föra över så får jag lägga in bilderna från Iphone till Facebook. Kopiera bilderna därifrån till datorns hårddisk och sen lägga in dem här på bloggen. Mycket meck men jag gör dte om det inte går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar