torsdag 10 juni 2010

Mallis mallis mallis

Har kanske inte berättat men vi bokade en resa till mallis och nu drar vi snart:)) jag har inte bloggat så flitigt d senaste dagarna men har haft ont i ryggen och allt det där. Köpte bikini igår då jag inte hittar den andra som gag köpte i USA. Blev nöjd med den här men shir ca svårt det är med bikinis!!!!! Man står där o provar och vänder och vrider. Man är ju heller inte 18 längre, men den här funkar på mej. Fick godkännande av modegurun Kiril. Säger han att det är bra, då vet man att det stämmer. Sebbe skulle aldrig våga vara så ärlig om han tyckte den va ful/gräslig haha

kommer blogga om resan när vi e åter igen om en vecka. Nu sks vi njuta och ha det alldeles underbart, jag o mina älsklingar!!!

Kommer inte ta med datorn och jag kommer inte koppla upp mej på iphonen heller. Detta är våran familjevecka och vi ska vara njuta med varandra i solen. Det som är så underbart är att jag inte behöver ta nån semester för jag är långledig när vi är där, kan d bli mer perfekt? Sebbe tig en veckas semester men han har då mycket sparad semester.får lite försmak på sommaren och sen har vi 5 veckors ledigt i juli/aug.

Ha det så bra, ta hand om er så hörs vi om en vecka. Soliga hälsningar från Linda, Sebastian & Alexander

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar