söndag 6 juni 2010

Inatt sov jag knappt alls. Hade ont i ryggen i var vaken till 04. Lyckades somna till slut och då va det ljust ute, sov sen till 09. Sebbe frågade om jag ville följa med till stranden o tänkte att jag behöver komma ut o röra på mej lite. Det var underbart väder och vi var där i 6 timmar. Jag låg på filten hela tiden och tig korta promenader så att jag inte skulle stelna till. Vi handlade hamburgare o pommes med läsk på serveringen på stranden. Alexander och Sebbe höll sej i vattnet mesta delen av tiden.

Vi såg en stor fisk på typ 35 cm. SEB sa att det varven karv som måste ha rymt. Den stackaren mådde inte bra och simmade på tik flr nära stranden. Den höll på att stranda hela tiden. Den såg ut som en svart minihaj. Vattnet va nog för kallt. Tog kort på den.

Sen varxdet dags att packa ihop efter en heldag och hag la mej o vilade igen. Sen dusch av lillen och sen var d Rambo |||| på tvn. Ny ska jag promenera lite i lägenheten och sen lägga mej på värmedynan igen. Så jäkla segt att ha ont i ryggen. Det hugger som fan. Nu måste jag tänka på att inte bli för stillasittande är inte bra! Då länge hag inte lyfter och vänder o vrider på mej så hoppas jag att det vänder snart. Men d va bra gör mej att komma ut idag. Annars hade jag vara legat still o blivit ännu stelare. Behövde ju inte göra nåt alls. Bara vara med. Sebbe tog över.

Nu säger jag bye för idag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar