söndag 22 augusti 2010

Date med Cecilia


Igår startade min dag med en otroligt härlig powerwalk på ca 1,5 timme. Det var riktigt skönt o avkopplande. Sen hem och dona för att sen fixa lunch. Sebbe åkte till sin träning och jag tog Nutti med mej och åkte hem till Cecilia och lille Pelle 4,5 månad. Jag hade med mej en present till Cecilia då hon har fyllt år. En ganska stor ljuslykta i svart/lila. Jag fick också en födelsedagspresent, Body Butter i doften Pink Grapefruit, helt underbar!!! :) Blev jätteglad. Vi fikade och hade det sååå trevligt! Men det e ju alltid trevligt att hänga med fina söta rara Cecilia!

Efter ett par timmar åkte vi hem till pappa som just hade börjat med lasagne och Alexander hjälpte honom med maten medans jag vek ihop lite tvätt. Sen åt vi vid matsalsbordet som vi alltid gör på helgerna med levande ljus och lite lugn musik i bakgrunden. Trevligt trevligt!

Sen gick jag ut och promenerade lite på söder efter att vi nattat Alexander. Andra gången idag men jag var verkligen taggad. Sen hem o duscha o titta lite på fotboll med Sebban. Vi la oss ganska tidigt båda två och somnade direkt. Summering: En mysig dag!

1 kommentar:

  1. Nu får du äntligen en kommentar! TAck underbara Linda och Alexander för en jättemysig eftermiddag. Längtar tills vi ses nästa gång! Stoor stor kram Cecilia

    SvaraRadera