onsdag 11 augusti 2010

Öde på stranden vid Smedis, summer is over...

Idag var vi på stranden vid Medis. Gustav var med oss också. Det var så folktomt och öde...som vi fick pressa ner oss där för ett par veckor sen...men det var helt ok väder. Inte badväder direkt men helt ok ändå. Inte ens nutti ville bada. Jag och Gustav gick till Fridhemsplan och köpte hamburgare och pommes till oss. Vi åt och det var en jävla massa getingar! Jag sprang o hoppade som en galning.
Vi hängde där ett tag och sen promenerade vi hem. Jag fixade pannkakor, glass och banan till grabbarna. Gustav följde med oss hem och är kvar nu. Killarna leker med Lego och jag sitter här o skriver om vår dag.
Det blir nog hyra film ikväll också. Det var så mysigt igår! Får se vad det kan bli. Men just nu så är jag så röksugen så jag avslutar här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar