söndag 29 augusti 2010

Working working working

Tänkte bara skriva en snabbis innan jag ska göra mej klar för min sista jobbnatt innan 2 nätters ledighet. Jag har sovit mesta delen av helgen men igår va vi på Ikea en sväng. Världens snabbaste tur på Ikea måste jag säga. Det blev en ny stekpanna och på 15 min va vi på väg ut:) att gå på Ikea med man o barn rekommenderas icke:) sen gick vi till Lagerhaus och Sebbe köpte en burk. Sen hem o jag vilade lite till.

Idag åkte grabbarna till Skansen medans jag sov. Det var tyst o lugnt och jag sov gott. Sen upp och äta lite mat och sen gjorde killarna blåbärspaj med vaniljsås som vi åt av. Det va sååå gott! Annars har det inte hänt så mycket i helgen. Nu vill jag bara att det ska bli måndag morgon :)

Vet att jag varit dålig med bilder i senaste inläggen men har bara bloggat från iPhonen och jag har firtf inte klurat ut hur jag får in bilderna till bloggen. Nu ska jag vila ögonen en stund o sen iväg. Ha det så bra så länge:) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar