fredag 20 augusti 2010

Vänner och kompisar

Idag ville Sebbe lämna på dagis och ge mej sovmorgon. Lovely! Tack darling!Gick ändå upp strax innan de åkte och pussade lite på morgontrötta läppar. Tog det lugnt sen efter att de gått och sen åkte jag hem till Kiril för jag skulle hjälpa honom med lite saker. Vi tog det jättelugnt och låg i varsin ände på soffan och lyssnade på musik o pratade. Gick o köpte lunch och sen hem igen. Vi var lika trötta o sega båda två. Rökte under fläkten o bara va. Hade mjukisbyxor och Sebbes t-shirt. Så skönt att bara slappa med en vän, utan smink eller högklackat i city. Det var mjukisklädsel för oss båda. Sen hämtade jag lillen o vi mötte upp faster Hanna och fikade. Sebbe gjorde oss sällskap när han kom fr jobbet. Åt morotskaka med chai-latte (det slår inte gårdagens islatte dock). Sen handlade vi lite inför kvällen och åkte hem sen. Alexander var trött och det var sängdags. Vi kom hem ganska sent.
Vill tacka Kiril för att du ALLTID ställer upp. Det betyder jättemycket ska du veta och jag finns alltid här också. Tack snälla för det du gjorde ikväll!!!
Nära vänner växer inte på träd och jag är glad att jag har vänner som jag kan lita på i alla väder...Kiril o jag pratade för ett tag sen om att man har vänner och så har man kompisar. Så är det verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar