fredag 27 augusti 2010

Lunch o fika

Igår var jag ledig och det var fantastiskt skönt! Jag träffade upp Kiril och vi gick till Fridhemsplan för att möta upp Leila (Emilia). Vi gick en liten promenad och sen gick gick Emilia hem med lilla Olivia. Jag och Kiril satte oss och åt lunch på FIX. Jag beställde även min Cafe Frapé med vit chokladsås. Världens sämsta EVER! Inte alls som den jag drack sist. Jaja, kaffet slank ner iallafall. Sen promenerade vi vidare och tittade på kläder i lite olika butiker. Jag blev vansinnigt kissenödig och vi smög in på Norra Latin i sista sekunden.
Sen tog vi en fika på gamla vanliga Bellmans som jag var på mycket under min första tid i Stockholm. Ett fik där det fanns en övervåning där man man fick röka. Nu är det såklart rökfritt där inne. Men dte var lite stämning. Vi satt där på Bellmans och pratade både allvar och mindre allvarliga saker :)
Sen hämta på dagis och hem o äta middag med världens bästa Alexander!! Sen ville han träffa Catharina så vi åkte till Liljeholmen för att hälsa på henne. Hon var där o letade efter SNÖ-smycken. Pappa kom sen dit efter jobbet o tog med sen Nutti hem, för jag skulle handla massa mat på Ica Kvantum. Hela vagnen var full (jag bad Sebbe gå med Nutti för jag orkar inte bära så mycket som vi behövde handla hem så jag fick ta vagnen).
Sen hem och kolla på CSI Miami och sen softade vi i soffan och sen var det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar