tisdag 17 augusti 2010

Och så har man fyllt år :)


I söndags fyllde jag år, hela 31 år. Känner mej inte som en dag över 18 :) På gott o ont såklart haha.

Jag hade varit ute med Kiril kvällen före och på morgonen så vaknade jag av sång och uppvaktande på sängen. Sebbe frågade mej: det kanske var för tidigt att sjunga och väcka dej så tidigt när du kom hem ganska sent inatt. Jag sa att han kunde kommit 3 timmar tidigare för det hade inte spelat nån roll. Så fin o omtänksam han är min darling!! Det var underbart att se far o son sjunga bredvid varandra...kärlek! Fick ett par Nike Sneakers, blev utbjuden på middag på T.G.I Fridays vid Kungsträdgården och sen promenerade vi hem där tårta väntade samt besök av Gustav och Hanna. Tack för alla paket och kuvert! På kvällen hyrde vi film och jag fick fotmassage :) Det var en toppenfödelsedag på alla sätt o vis! Jag vill också tacka för alla fina sms, samtal och hälsningar på Facebook! När jag öppnade min profil på FB var dte huuuur mycket grattishälsningar som helst!! Jag blev verkligen rörd!!
Och tack till min fina familj allra allra mest!

1 kommentar:

  1. Låter som du hade en underbar dag vännen=) Tänkte på dig. Love u babe. Puss o kram

    SvaraRadera