måndag 26 juli 2010

Bröllop!!


Igår var vi på bröllop hos min kusin som gifte sej. De var så vackra och jag hade tårar i ögonen när de gick fram....underbart! Jag hade min rosa "Sex and the cityklänning" på mej samt cerise höga pumps och uppsatt hår med rosa örhängen som jag fått av Sebbe för länge sen.

Vi åt o drack och hade det så mysigt med brudparet. Det var mycket gäster och det var kul att mingla med släkt som man inte sett på länge. Jag hade velat ta kort på brudparet men hade min mobil avstängd för jag vet inte hur man får bort vibratorn när jag har den på ljudlöst. Ska få bilder av mamma sen. Men slängde in en bild på festen sen iallafall på mej o min otroligt snygga kusin Johanna som jag alltid sett upp till. Hon var min stora idol när jag var liten.

Vi kom hem till Kalmar igen vid 02.00 ungefär. Jag var tvungen att köpa cigg och de har visst öppnat ett Seven Eleven ute vid OBS och Maxi så vi stannade till där också. Den lille darlingen somnade på vägen hem i bilen men han hade varit igång hela kvällen. Lova och han lekte med de andra barnen som var med på bröllopet och de hade så skoj.

Barnen hade eget bord och fick senare på kvällen leka med leksaker och pyssla samt godispåsar. Det var så välplanerat och perfekt allting!!!

Självklart var det dans och fest hela natten lång. Det var en riktigt lyckad kväll och vi är glada som fick dela den med brudparet!

Mamma, Kjell, Gustav o Lova åkte hem senare än oss. Men oj va vi hade kul alltså. Min kusin Johanna är galen i Alexander och hon höll på mej honom i flera timmar. De busade, stojade och sen kelade de när Nutti började bli trött. Men somnade, det gjorde han inte :=)

Vi somnade helt utmattade efter allt dansande och stojande hela kvällen o natten.

Önskar brudparet all lycka i framtiden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar