måndag 19 juli 2010

SEMESTER i 5 veckor!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag SEMESTER!!! Det är så underbart!!! Har kämpat de här sista nätterna och det har varit minst sagt SEGT!! Men nu!!! WWWIIHHIIII
Jag har jobbat mycket den här veckan och har inte hunnit uppdatera. Men vi har iallafall pratat med Nutti lite och allt är bra med honom. Lilla fisen :)
Imorgon åker jag ner till Kalmar, pappa stannar i Sthlm tills fre och sen kommer han också. Han jobbar den här veckan också. Ska bli skönt att komma ner ett tag. Vi har inte bestämt nåt hemresedatum än utan får ta det när vi får hemlängtan igen :) Skönt att ha det öppet.
Sebbe och jag har fått en del gemensam tid ihop fast det känns som vi mest gått om varandra. Jag åker till jobbet när han kommer hem. Jag kommer hem när han ska åka osv...men vi har haft myskvällar och kvällsbad och det är guld! Min fina Sebbe!!!
I torsdags åkte jag till Kiril ganska sent. Sebbe sa att han skulle vara ute den kvällen så då åkte jag till K. Vi festade och dansade och hade jättekul! Jag kom på mitt i natten att det är ju bara torsdag och trafiken slutar runt 00.30
Fick ta nattbussen och gå resten. Jag gick såklart vilse under alla broarna vid Kungsholmen. Men till slut kom jag hem (kl 05.00) på morgonen!!! Shit alltså! Men vi hade jättekul som vanligt. Jag var ju ledig hela fredag och Sebbe sa sen att vi får ju passa på att ha såna där festkvällar när vi inte har lillen hemma. Man får ta tillfället i akt :)
Nu väntar jag på att min darling ska komma hem fr jobbet och jag tittar lite på matlagningsprogram...vi hörs snart! Jag tar med datorn till Kalmat (såklart!!)
Ha det fint!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar