fredag 23 juli 2010

Öland/Kalmar och världens finaste pappa!!!!

Vi vaknade runt 9 idag och åt frulle. Sen hängde vi vid stugan o drog sen till stranden. Vi åt glass och njöt av värmen. Många hade sökt svalka vid vattnet och jag såg Jenny, en gammal klasskompis som bor där mamma och Kjell har stugan. Vi pratade lite för mamma och jag mötte henne när vi var ute o gick och försökte få Alexander att sova middag (vilket vi misslyckades med). Men dte var kul att se henne. Länge sen.
Sen gick vi till stugan och mamma lagade middag. Sen träffade vi pappa, Gustav o Lova på kvällen. Pappa kom o hämtade oss hos mamma o Kjell och så åkte vi till Kia (min faster) på Öland. Vi fikade där och det var riktigt trevligt! Jag har träffat Kia varje sommar i många år och jag var där en hel del när jag var yngre, runt 15 typ. Sen åkte vi till farmor lgh i Kalmar o sov där, jag o Nutti. Fick honom i säng vid 21.00. Försöker få ner läggningstiden för han är lite trött på dagen märker jag.
Kiril ringde mej på kvällen o vi pratade en del. Sen var dte stört omöjligt att somna. Fan alltså, jag låg o vred o vände i sängen. Somnade väl runt 02...Helt klarvaken. Annars brukar jag vara lite seg runt 20-tiden men inte igår inte...pigg som en lärka. Men somnade ju sen och sov gott iallafall. Drömde om min Sebbe. Minns inte exakt vad det var för dröm men det var om Sebbe och jag saknade honom jättemycket när jag vaknade!!!! Vi pratar flera ggr per dag och säger alltid godnatt innan vi lägger oss. Det e mys det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar