tisdag 27 juli 2010

en softdag

Idag vaknade vi runt 9.30 och Sebbe och Nutti gick till kollot och farmor. Jag var kvar hemma och sov ett tag till och sen låg jag o läste lite. Farmor ringde mej sen och frågade om jag ville ha brunch hos dem så jag gick dit och sitter nu här o surfar lite. Ska boka resa till Köpenhamn och hitta hotell där samt boka det. Vi åker dit på söndag fast gör ett stopp i Malmö hos Sanna och Simon som kommer till Kalmar på fredag. Vi åker sen ner med dem och sover en natt där och sen på måndag morgon åker vi vidare till Köpenhamn. Ska bli härligt.
Nu måste jag kolla på lite hotell. Vill gärna ha det hotellet vi bodde på förra sommaren. Det var jättefint!
Svärmor och jag ska gå på Grease nån kväll så det ska också bokas. Kul! Jag var på Mama Mia i London för ett par år sen och älskade det!!!!
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar